مطالب طنز(ایرانسل)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

سلام آقای ایرانسل!
نوکرتم داداش
!
یه چندتا خواهش ازت دارم. جون نَنَت عمل کن بهشون
...
من تو مسابقه شرکت نمی کنم! به جون مامانم adsl
 دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن
...
شارژه جایزت بخوره تو سرت 1000000 تومان شارژ کنم 100تومن داخل شبکه هدیه بدی
!
موبایل بانک هم نمیخوام
!
اینقدر واسه هر چی زرت و زرت و وقت و بی وقت تبریک نگو
!
نکن برادره من! نکن پدره من! دِ نکن لعنتی! دِ دهن منو باز نکن آخه
...
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟ بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟ کی گرفته؟؟
آخه چی میخواااای از جون من لعنتی که که میگی آهنگ های پیشواز داغ امروز اینا هستن
.
آخه یکی نیست درد منو بشنوه؟؟؟

               



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت14:19---21 شهريور 1392
به خدا من هستم دردت بخوره تو سر داداش ایرانسل و اجی همراه اول

همراه اول شبهای روشنمو تاریکتر کرده بابا ای ملت!گوشیهاتونو شبا خاموش کنین خلاص!!

نکنه تا دیر وقتا ... اس بازیو و... وااااااای آره حالا فهمیدم

مخابراتمون که آه در بساط نداره باید یه جوری کاسبی کنه دیگه

به قول یه طنز نویس بزرگ و معاصر که دخترم هستش و اتفاقا وبم داره واتفاقا این وبشم هست اینجا دیوونه خونس!
پاسخ:ههههههههههه چه جالب طنز نویس بزرگ هم شدم!!!


ADMIN
ساعت10:03---22 مرداد 1392
سلام . وبلاگ قشنگی داری. منو با اسم فروش کارت شارژ لینک کن.با 100% تخفیف. اینم ادرس سایت فروش کارت شارژ.scary.1000charge.com
من مدیر سایت همه چی هس هستم.
hamechihas.loxblog.com
من دو تا سایت دارم یکی فروش کارت شارژ دومی سایت دانلودی هستش. پس منو به جای اینکه با ادرس سایت دانلودیم لینک کنی ازت میخوام که منو به نام. فروش کارت شارژ.ایرانسل.همراه اول.رایتل.تالیا. لینک کنی. اینم ادرس سایت کارت شارژ.http://scary.1000charge.com/

با تشکر

مدیر سایت
hamechihas.loxblog.com


alireza
ساعت12:57---18 مرداد 1392
اره بخدا پدرمون دراومده با این کارای مملکتمون

ارزوجووووون
ساعت19:01---16 مرداد 1392
عالی بود عزیزم

ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت21:19---13 مرداد 1392
عزیزممممم

حدیثه
ساعت23:47---8 مرداد 1392
نه عزیزم همراه اول هم همینه نخریااا.!

EhSaN
ساعت20:43---7 مرداد 1392
خوب ی همراه اولشو بخر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 7 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ